چه زمانی آبریزش بینی نگران کننده است؟

  • ۱۶:۳۳

آبریزش بینی ،ناشی از خشکی بیش از حد تولید شده توسط بافت های بینی و دیواره های مجاور و رگهای خونی در بینی است این خشکی، ممکن است حدی بین مایع روشن و یا تکه ای ضخیم از مایع مخاطی بینی باشد. آبریزش بینی ممکن است از بینی، پایین و پشت گلو و یا هر دو باشد. اصطلاح «rinorrhea» و «rinitis»(ورم غشایی و مخاطی بینی ) اغلب برای اشاره به آبریزش بینی استفاده می شود. هرچند که درمورد شدت این عارضه صحبت می کند، rinorrhea اشاره به تخلیه سبک و نسبتا روشن بینی دارد . Rhinitis به التهاب بافت های بینی کمک می کند که به علل مختلفی ایجاد می شود که معمولا به خاطر آبریزش بینی است احتقان بینی ممکن است همراه با آبریزش بینی باشد و یا نباشد ؛ این مقدمه ای بود تا در ادامه این بخش از سلامت نمناک به بررسی کامل علل آب ریزش بینی و راههای درمان آن بپردازیم.

نوشیدن چه میزان قهوه برای قلب مضر است؟

  • ۲۲:۲۵


قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌هاست. با این حال مصرف بیش از اندازه آن برای قلب مضر است. دانشمندان همواره به دنبال یافتن پاسخ این سوال هستند که نوشیدن چه میزان قهوه برای سلامت انسان بی‌خطر است.

به گزارش یورونیوز؛ میزان مصرف قهوه در سراسر جهان افزایش یافته است. براساس گزارش‌های موجود در سال گذشته تنها در ایالات متحده بیش از یک و نیم میلیارد کیلو قهوه به مصرف رسیده است.

علل خشکی چشم و راه های درمان آن

  • ۱۹:۲۱

خشکی چشم مشکلی است که تصور می شود با افزایش سن یا نگاه کردن زیاد به صفحه کامپیوتر یا موبایل بروز می کند. اما در این مقاله به مهم ترین علل بروز خشکی چشم اشاره می کنیم.

کار، شیوه زندگی، خورد و خوراک و حتی وضعیت سلامت‌تان، می‌توانند بر غدد اشکی شما تاثیر بگذارند و با خشک‌تر کردن‌شان، چشم‌هایی خسته و درگیر با خارش و سوزش را به شما هدیه کنند.

اگر خشکی چشم، قرمزی و دیگر عوارض ناشی از این اتفاق، آزارتان می‌دهد، و چشم‌های‌تان این روزها زودتر از قبل خسته می‌شوند، این مطلب را بخوانید. ما شایع‌ترین دلایل خشکی چشم و راه‌های مقابله با آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

  • ۱۰۰

ایده های جذاب کار در منزل

  • ۲۰:۱۴

چگونه در منزل در آمد داشته باشیم ؟

خیلی ها دوست دارند در خانه بمانند و یک کار در منزل یا کسب و کار خانگی را اداره کنند. آیا شما دوست ندارید یک درآمد ثابت یا درآمد متغیر هنگفت داشته باشیدبدون این که از خانه تان خارج شوید؟ این ایده های آسان کار در منزل که در این جا می خوانید خیلی زود شما را به درآمد می رساند.

  • ۱۰۲