شکل صورت شما شخصیت‌تان را فاش می‌کند! شخصیت شناسی از روی شکل صورت

  • ۱۳:۴۵

شخصیت شناسی از شکل صورت :

یکی از این راه‌ها شکل صورت آدم‌ها است. از روی شکل صورت نه تنها می‌توانید شخصیت آدم‌ها را بشناسید، بلکه حتی می‌توانید نگاه آنها را به زندگی درک‌کنید.

۱. صورت لوزی-شکل

اگر استخوان‌های گونه‌ی شما عریض‌ترین بخش صورت‌تان است، و پیشانی و چانه‌تان کم‌کم باریک می‌شود، یک صورت لوزی شکل دارید.

آدم‌هایی که صورت لوزی دارند به طور کلی منظم هستند و به جزییات توجه زیادی دارند. آنها ماسک صورت لبو مهارت‌های ارتباطی خوب و اعتماد به نفس بالا دارند، و تحت کنترل موقعیت هستند. آنها همچنین می‌توانند نهایتا آدم‌هایی معتاد به کار باشند.

شخصیت شناسی انواع فرم صورت در زنان و مردان

  • ۲۶۳

طرز تهیه مرغ شکم پر مجلسی و خوشمزه

  • ۱۱:۴۸

مواد لازم برای مرغ شکم پر

مرغ کامل ۱ عدد

پیاز ۲ عدد

سیر ۴ حبه

سیب زمینی ۲ عدد

هویج ۲ عدد

جعفری ۲۵ گرم

گشنیز ۲۵ گرم

نعناع و پونه ۲۵ گرم

رب انار ۲ قاشق غذاخوری

رب گوجه فرنگی ۱ قاشق غذاخوری

زرشک ۱ قاشق غذاخوری

مغز گردوی خرد شده ۴ قاشق غذاخوری

کره ۵۰ گرم

زعفران دم کرده ۱ قاشق غذاخوری

فلفل سیاه به میزان لازم

نمک به میزان لازم

نمک و فلفل به مقدار لازم

مرغ شکم پر] طرز تهیه مرغ شکم پر مجلسی فوق العاده لذیذ

طرز تهیه ماسک صورت لبو قرمز

  • ۱۲:۳۱

ماسک صورت لبو قرمز:

ماسک چغندر , زیبایی و صاف شدن باورنکردنی پوست صورت

به طور کلی لبو خواص شگفت‌انگیزی برای سلامتی ما دارد. دانشمندان دریافته‌اند که مصرف لبوی خام از ایجاد بیماری‌های قلبی، فشار خون و زوال عقل پیشگیری می‌کند و حتی میزان قند خون را هم تنظیم می‌کند. لبو سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های مفید است و در عین حال خاصیت ضد التهابی و ضد قارچی هم دارد. اما صرف‌نظر از تمامی فواید آن برای سلامتی کل بدن، مصرف لبو برای حفظ زیبایی ظاهری هم بسیار حائز اهیمت است به طور مثال، پوست و مو.

 

آیا وضو با خالکوبی جایز است ؟

  • ۲۲:۴۵

حکم وضو با خالکوبی :

خالکوبی یا تاتو(تتو) عملی است که طی آن موادی را زیر پوست تزریق میکنند که سبب تغییر رنگ پوست می شود خالکوبی معمولا یا به عنوان زینتی و زیبایی زده میشود یا بسته به نوع فرهنگ یا عقیده استفاده میشود

امروزه خالکوبی کردن در سراسر جهان فراگیر شده و زنان بیشتر ابروان و خطوط مژه و لب‌های خود را تاتو می‌کنند. مردان هم بیشتر به ایجاد نقش و نگارهایی روی بازو، ساعد و کتف‌های خود تمایل دارند.

خالکوبی از زمان‌های قدیم در ایران رایج بوده، چنانچه مولوی در مثنوی معنوی از آن به عنوان کبودی زدن یاد می‌کند که بیشتر زنان، پهلوانان و اوباش جاهل طالب انجام این‌ کار بوده‌اند.

احکام خالکوبی یا تاتو در اسلام چگونه است؟

انواع داروهای سر درد و عوارض آنها

  • ۲۱:۲۶

انواع داروهای سر درد و عوارض آنها

گوناگون 97 : سردرد از مشکلاتی است که حداقل همگی یک بار آن را تجربه کرده ایم. درد نسبتا شدیدی که به علت های مختلفی ایجاد می شود. معمولا عادت کرده ایم در مواقعی که سردرد به سراغمان می آید به داروهای مسکنی همچون نوافن و ژلوفن رجوع کنیم.

این داروها اگر به طور طولانی مدت استفاده شوند قطعا عوارض خاصی برای فرد مصرف کننده به وجود می آورند. در صورتیکه منشا سردرد بیماری میگرن باشد بهتر است به پزشک متخصص مراجعه شود. در ادامه به معرفی چند نمونه از داروهای درمان کننده سردرد که به قرص سردرد معروف هستند را خواهیم پرداخت و با عوارض احتمالی هر کدام آشنا می شویم.

سر درد و راه حل و درمان “سر درد” و نکته های قطعی درمان خانگی