23 فایده و خاصیت شگفت انگیز مصرف “زنجبیل” + عوارض

  • ۱۴:۳۲

تمام خواص، فواید و عوارض زنجبیل ، عضو برتر نسخه های درمانی طب سنتی

زنجبیل به عنوان ادویه ی آشپزی و دارویی در بسیاری از فرهنگ های سنتی مورد استفاده بوده است. آن هم چنین گیاهی قدرتمند با فواید سلامتی متعدد است. این بخش از سلامت نمناک را حتما بخوانید تا بیشتر در مورد زنجبیل و نحوه استفاده از زنجبیل برای سلامتی یاد بگیرید.

نتیجه تصویری برای 23 فایده و خاصیت شگفت انگیز مصرف “زنجبیل” + عوارض

  • ۹۰

موثرترین روشهای “تحریک مردان” قبل از رابطه جنسی

  • ۱۲:۳۰

راههای صحیح تحریک جنسی مردان در رابطه جنسی

رابطه جنسی نقش ویژه ای در ازدواج دارد و از فاکتورهای مهم فاکتورهای زندگی موفق به شمار می رود. اهمیت رابطه جنسی در ازدواج برای زن و مرد بر کسی پوشیده نیست اما رابطه جنسی برای مردان اهمیت ویژه تری دارد و از مهم ترین معیارهای ازدواج به شمار می رود بنابراین لازم است زنان توانایی تحریک جنسی مردان برای رابطه جنسی به دست آوورند و بتوانند نیازهای جنسیشان را تامین کنند. در این بخش از سلامت جنسی نمناک شما را با روش هایی که زنان باید برای تحریک مردان به کار ببرند آشنا می کنیم.

  • ۸۲

سبک خاص درست کردن “خورش قیمه” فوق العاده خوشمزه

  • ۱۵:۱۶

طرز تهیه خورش قیمه خوشمزه به سبک خاص

خورش قیمه غذای اصیل و قدیمی ما ایرانی هاست که برای خوشمزه شدن و جا افتاده تر آن بهتر است به یک سری از نقاطی که در زیر به آن اشاره شده است دقت کنید ، اگر تمامی این نکات را در طرز تهیه قیمه رعایت کنید می توانید بهترین طعم جا افتاده رو به خورش خود بدید که با این صورت می توان نذری های فوق العاده خوشمزه ای با این قیمه ها مهیا نمود.

مواد-لازم-برای-خورشت-قیمه

تمام آنچه که از علت درد و سوزش معده نمیدانید

  • ۰۹:۵۷

تمام دلیل و علت احساس درد و سوزش معده

سوزش در معده، می تواند موجب درد، خستگی، و فشار بر روی معده و شکم شود. سوزش معده بزرگ در حال بزرگ شدن و شایع شدن است، به دلیل استفاده از غذاهای غیر قابل هضم، مشکلات سلامتی، عفونت، استفاده بیش از حد از آنتی بیوتیک ها و آب کلر دار ؛ عوامل متعددی در بروز درد معده دخالت دارند که در این بخش از سلامت نمناک بنا به درخواست کاربران قصد داریم شما را با مجموعه ای از این عوامل آشنا می کنیم پس همراه ما باشید تا تمام علل و دلایلی که موجب سوزش و درد معده می شوند را بشناسید.

علت-درد-معده-در-شب

 

  • ۹۲

علت بیماری یبوست و همه راههای درمان “یبوست”

  • ۰۹:۱۸

درباره یبوست چه میدانید

یبوست یک بیماری مربوط به سیستم گوارش است،که در آن فرد برای خروج مدفوع با سختی روبرو است .در بیشتر مواردیبوست به دلیل جذب زیاد آب توسط کولونی اتفاق می افتد که آنرا از مواد غذایی به خود میگیرد و باعث میشود، غذا از طریق دستگاه گوارش آهسته تر حرکت کند و وقتی این اتفاق میافتد تخلیه روده ها میتواند بسیار دردناک باشد.در این مقاله،علل اصلی یبوست و نحوه درمان و جلوگیری از آن بررسی میشود.

درمان-یبوست

 

  • ۸۲

انیمیشن The Lion King به هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شد

  • ۱۱:۴۸

انیمیشن The Lion King با کسب درآمد بالغ بر 1564.4 میلیارد دلار، توانست پس از دنیای ژوراسیک، به هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شود.

انیمیشن The Lion King ساخته شرکت والت دیزنی، به تازگی توانست از قسمت اول انتقام جویان مارول سبقت گرفته و عنوان هفتمین فیلم پرفروش تاریخ را به خود اختصاص دهد.

فیلم The Lion King به هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شد

  • ۸۸

حذف کردن اکانت تلگرام

  • ۱۱:۲۶

آموزش حذف اکانت تلگرام

تلگرام از جمله پیام رسان های می باشد که شاید علاوه بر اینکه باید گفت طرفداران زیادی دارد بسیاری از افراد وابسته اند ! حداقل می توان میزان صداقت این حرف را از کشور خودمان بررسی کنیم که قطعا این را متوجه خواهیم شد که استدلال مناسبی داشته ایم.

اما به هر حال گرچه تلگرام بسیاری را به خود جذب کرده است اما بنابر بسیاری از دلایل برخی می خواهند که اکانت تلگرام خود را حذف کنند که این امر باعث این می شود تمام اطلاعات و چت های شما از دم پاک شده و هیچ سابقه ای از اکانت تان باقی نماند.

نکات مهم قبل از حذف اکانت تلگرام

قبل از اینکه اقدام به حذف اکانت تلگرام تان کنید حتما به این نکته هایی که در ادامه بیان خواهیم کرد توجه نمایید:

!  بعد از آنکه تلگرام آپدیت را منتشر کرد که در آن افراد می توانستند اکانت های مزاحم را گزارش دهند و ریپورت کنند برخی به این مسئله باور داشتند که اگر حذف اکانت تلگرام را انجام بدهند از این مسئله رها خواهند شد اما خیر این گونه نمی باشد و این مسلئه نیاز به زمان دارد که می توانید از طریق ربات SpamBot@ پیگیری نمایید.

! با حذف اکانت تلگرام تمام داده های شما از بین خواهد رفت از جمله :موسیقی ، تصویر ، چت ها ، فایل ها ، پس به این موضوع دقت نمایید که اطلاعات شما از بین نرود.

!  بعد از اینکه تلگرام را حذف کردید و دوباره وارد شدید برای کسانی که شماره شما را ذخیره دارند یک اعلان ارسال می شود که به تلگرام پیوستید.

حذف اکانت تلگرام

  • ۱۵۱

راه های داشتن یک خواب خوب

  • ۱۴:۰۱

خواب به حالتی از ناهوشیاری گفته می شود که در آن مغز به محرک های درونی بیشتر از محرک های بیرونی پاسخ می دهد.

به عنوان مثال در طول زمان خواب ، قلب انسان فعالیت خود را با دقت انجام می دهد ولی حواسی مانند بینایی، شنوایی و بویایی به خوبی کار نمی کنند.

راه های داشتن یک خواب آرام- فیت شیپ

  • ۹۳